9W2IAM

Salam 1 Malaysia kepada rakan-rakan ku sekalian..Selamat Datang Ke Blog 9W2IAM

Wednesday, March 16, 2011

Program "Sedetik Bersama Ikatan Selamanya"

               Assalamualaikum w.b.t kepada semua rakan-rakan ku sekalian. Dah lama lah juga saya tidak 'mengupdate' blog saya ini. Bukan saya tidak mahu 'mengupdate' blog saya ini, tetapi disebabkan situasi yang saya hadapi sewaktu berada di semester 6 ini menyebabkan saya terpaksa selalu keluar untuk melakukan aktiviti di tadika-tadika bagi memenuhi sukatan matapelajaran yang saya ambil.

          Pada 13 Mac 2011 yang lepas, saya beserta dengan 17 rakan-rakan kumpulan saya yang lain telah mengadakan satu program bersama Tadika Permatang Pasir di Linggi, Negeri Sembilan. Saya selaku Pengarah Program Sedetik Bersama Ikatan Selamanya cuba untuk memastikan majlis yang kami rancang berjalan dengan jayanya.

          Majlis kami dihadiri oleh Yang Berhormat Dato Tuan Haji Ismail Bin Taib, Ahli Dewan Undangan Negeri Kawasan Linggi iaitu merangkap Exco Kerajaan Negeri Sembilan Darul Khusus. Selain itu juga, kehadiran Puan Safiyah Bte Sidek merangkap Pegawai Kanan KEMAS Kawasan Teluk Kemang juga memeriahkan lagi majlis yang kami jalankan.

          Berikut merupakan gambaran sebelum program berlangsung iaitu pada 12 Mac 2011.
















Berikut pula adalah gambar sewaktu hari dimana program berlangsung.





























Terima kasih kepada hadirin yang sudi menghadirkan diri.














Terima kasih dari saya sebagai Pengarah Program Sedetik Bersama Ikatan Selamanya.




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Kunjungan Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...